Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 1 lutego 2025 01:44
Przeczytaj!
Reklama

Smar przewodzący prąd - zastosowanie

Smary przemysłowe występują w wielu unikalnych wersjach, dzięki czemu każda firma przemysłowa może znaleźć to, czego potrzebuje. Istotne jest to, że smarowanie elementów maszyn ma ogromny wpływ na ich żywotność, wydajność, bezpieczeństwo i niezawodność. Bardzo chętnie wybierane są smary przemysłowe marki Kluber, odznaczające się wieloma pożądanymi cechami. Co trzeba wiedzieć o tych produktach? Jakie zalety mają wyroby Kluber Lubrication?
  • 18.01.2024 15:06
  • Autor: Grupa Tipmedia
Smar przewodzący prąd - zastosowanie

Smar przewodzący prąd

Jedną z ciekawszych propozycji jest smar przewodzący prąd, który zawiera w sobie przewodzące materiały. Zazwyczaj są to mikroskalne cząstki metalu (srebro, grafit lub miedź), pozwalające utrzymywać przewodnictwo elektryczne pomiędzy smarowanymi powierzchniami. Dodatkowo spełniana jest funkcja smarna, która ma na celu chronić elementy przed zużyciem i tarciem. 

Czym wyróżniają się smary przewodzące prąd? Przede wszystkim mają one za zadanie zapewniać odpowiednie smarowanie powierzchni, które ulegają stykaniu. Zabezpieczeniu ulegają zatem elementy mechaniczne, dlatego nie ma mowy o występowaniu tarcia, korozji i szybkiego zużycia. Nie zapominajmy także o umożliwianiu przepływu prądu elektrycznego przez powierzchnie smarowane. W efekcie smary tego typu są nieocenione w aplikacjach, w których trzeba zapewniać nie tylko smarowanie, lecz także przewodzenie elektryczności!

Kluberpaste 46 MR 401

Gdzie można znaleźć niezawodne produkty Kluber Lubrication? Liczne propozycje czekają na klientów w internetowym sklepie, gdzie skorzystamy z atrakcyjnych cen i bardzo dobrej jakości produktów. W każdej chwili można poprosić o pomoc sprzedawcę wtedy, gdy nie do końca wiemy, jaki smar Kluber wybrać. 

Dużą popularnością cieszy się produkt o nazwie Kluberpaste 46 MR 401. Co warto o nim wiedzieć? Jest to specjalna pasta smarowa o szerokim zastosowaniu, stworzona z użyciem olejów bazowych, mydła litowego i odpowiednich smarów stałych. Najważniejszą zaletą jest tutaj bez wątpienia wszechstronne zastosowanie smaru. Poza tym Kluberpaste wyróżnia się szerokim zakresem temperatury pracy, neutralnym zachowaniem wobec tworzyw sztucznych, elastomerów i metali kolorowych oraz zdolnością przenoszenia sporych obciążeń. Wszystko to sprawia, że Kluberpaste 46 MR 401 to produkt nowoczesny, sprawdzony, niezawodny i ceniony na rynku. 

Klienci doceniają mnóstwo zalet wyrobów smarnych Kluber, które warto znać. Jakie korzyści daje zastosowanie tych produktów? Faktem jest, że mają one dobry wpływ na żywotność różnych urządzeń, zapewniają bezawaryjną pracę mechanizmów, czy też szeroki zakres zastosowań. Kolejnym atutem jest stosowanie unikalnych receptur i ciągły rozwój marki, która wciąż polepsza właściwości smarów. Pożądane cechy smarów dla przemysły sprawiają, że dochodzi do zmniejszenia kosztów utrzymania maszyn i ich długotrwałego działania bez zarzutu. 

Oleje i smary przemysłowe to ważne produkty, które znajdują szerokie zastosowane na rynkach przemysłowych. W tym przypadku dominuje marka Kluber, zapewniająca sprawdzone i niezawodne rozwiązania. 

Materiał zewnętrzny


Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 1°C Miasto: Krosno

Ciśnienie: 1031 hPa
Wiatr: 9 km/h

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Staż 1980+Treść komentarza: Trzeba porawić częsttliwość kursowania MKS na linii nr 5 (Sanok-Zagórz) bo w niedzielę i święta jest tylko 4 kursy dziennie. Samorządy Sanoka i Zagórza nie potrafią się dogadać a mieszkańcy obu miast stają się zakładnikami tych decyzji. Sprawę pogarsza bardzo słaba alternatywa kolejowa (2 pociagi pośpieszne TLK) i 2 kursy pośpieszne autobusów dalebobieżnych. To nie rowiązuje sprawy dla osób, które nie mają samochodu, starszych i młodzieży!Data dodania komentarza: 21.04.2022, 13:34Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2022-04-15Autor komentarza: Staż 1980+Treść komentarza: Trzeba porawić częsttliwość kursowania MKS na linii nr 5 (Sanok-Zagórz) bo w niedzielę i święta jest tylko 4 kursy dziennie. Samorządy Sanoka i Zagórza nie potrafią się dogadać a mieszkańcy obu miast stają się zakładnikami tych decyzji. Sprawę pogarsza bardzo słaba alternatywa kolejowa (2 pociagi pośpieszne TLK) i 2 kursy pośpieszne autobusów dalebobieżnych. To nie rowiązuje sprawy dla osób, które nie mają samochodu, starszych i młodzieży!Data dodania komentarza: 21.04.2022, 13:34Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2022-04-15Autor komentarza: SASTreść komentarza: Dlaczego zawieszono prace przy budowie łącznika do Ronda Beksińskiego w Sanoku?Data dodania komentarza: 14.09.2020, 09:52Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-09-08Autor komentarza: SASTreść komentarza: Dlaczego zawieszono prace przy budowie łącznika do Ronda Beksińskiego w Sanoku?Data dodania komentarza: 14.09.2020, 09:52Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-09-08Autor komentarza: ŁącznikTreść komentarza: A jak przebiega w Sanoku budowa łącznika od Ronda Beksińskiego do obwodnicy? Data dodania komentarza: 30.07.2020, 13:43Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-07-10Autor komentarza: ŁącznikTreść komentarza: A jak przebiega w Sanoku budowa łącznika od Ronda Beksińskiego do obwodnicy? Data dodania komentarza: 30.07.2020, 13:43Źródło komentarza: Serwis informacyjny 2020-07-10
Reklama